maandag 8 juni 2015

Oeps

Dat is lang geleden....

Hier dan de DJ blokjes van afgelopen weken:


A12 Framed Fancy


A13 Starlight-Starbright


B1 Batchelor Buttons


B2 Sweet Tater Pie


B3 Mirror Image 


B4 Chris's Soccer Field


B5 Hot Cross Buns


B6 Wild Goose Chase


Verder heb ik ook niet stil gezeten. Twee quiltjes zijn gemaakt voor Quiltpalace in Staphorst.


Miniquiltje van ongeveer 50 bij 50 cm.


Deze is iets groter, ongeveer 1.20 in het vierkant, gemaakt van de ton sur ton sitsen van den Haan en Wagemakers.

Er zijn ook weer twee grote quilts gedubbeld, een van Greta, een hartjesquilt voor haar oudste dochter:


En een log cabin/flying geese quilt van mij. Ook weer begonnen na een demonstratie dag bij quiltpalace. Daar houd ik toch wel een aantal quilts van over ;) De flying geese zijn gemaakt van een heleboel restjes in allerlei kleuren en de log cabin blokken zijn van anderhalf inch stroken uit mijn voorraad in bruin en licht.


Hier alleen nog de top, ondertussen dus ook gedubbeld en gequilt en zelfs afgebiesd. Helemaal af dus.
Beide quilts zijn 2.00 meter in het vierkant.

Nou, weer helemaal bij met de Dear Jane blokjes! Ik zal het weer bij gaan houden!

Tot gauw, groeten, Elni







Geen opmerkingen:

Een reactie posten