maandag 2 februari 2015

Een nieuw, groot, spannend project


namelijk.... De DEAR JANE!

Jane Stickle Quilt





Foto geleend van het internet. Dit is het origineel, een quilt uit 1863, het patroon is nagetekend en er zijn nu al duizenden eigen versies.

Eindelijk ga ik er aan beginnen. Misschien dat ik nu ervaren genoeg ben! De mijne krijgt een rode achtergrond met zwarte en grijze blokjes.

Het wordt een bijzondere quilt, en ik ga eraan werken naast andere projecten, dus het doel is een blokje in de week. Dat heb ik bij de SBS ook zo gedaan en dat werkte prima.

1 februari was het startschot, dus hier is blokje A1:



Volgende week maandag het tweede blokje!

Tot gauw, groeten, Elni

2 opmerkingen:

  1. Wat een spannende combinatie! Ik ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien.
    Succes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi combinatie! Dat werkt zeker stimulerend.

    BeantwoordenVerwijderen