vrijdag 29 november 2013

Meegenieten...

.... van het werk van de andere cursisten van de fotoquilt workshop.

Hier de foto's van alle WIP's (work in progress) van alle andere zeven deelnemers.







 
En nog een laatste foto van een mooie foto/quilt die gemaakt wordt door iemand van de andere groep.
 
 
Wat een verschillende foto's en wat worden het allemaal ontzettend leuke kunstwerkjes. Als ze af zijn, krijg ik er ook nog foto's van. Ik kan niet wachten op al die eindresultaten.
 
Ik was mijn fototoestel vergeten, maar ik mocht het toestel van Gerda even lenen. Hartelijk dank daarvoor! En Foke en Janny, hartelijk bedankt voor deze ontzettend leuke workshop, jullie zijn kanjers!!
 
Een fijne dag nog, groeten, Elni Langeveld
 
 
PS vandaag is deel 1 van de mysterie onthult.... helaas heb ik nog even GEEN TIJD, snik.....

1 opmerking:

  1. Wat mooi, allemaal! Prachtig om zo ieders creativiteit te zien!
    Jullie hebben zeker genoten!
    En ik heb ook alleen nog maar wat strips gesneden voor CS....... ;)
    Groetjes en een fijn weekend, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen