dinsdag 26 november 2013

Een korte update

Ik ben momenteel druk met de fotoquilt. Komende vrijdag is deel twee van de workshop, dus probeer ik zo veel mogelijk 'bij' te zijn. Hier wat foto's:


 
De boom is verder uitgewerkt, de afgehakte takken zijn op miraculeuze wijze weer aangegroeid!
Het water heeft textuur en de lucht heeft echte wolken. Het volgende punt van aanpak is de lucht doorstikken.

Op de voorgrond komt nog riet en er groeit een hele grote palmboom aan deze kant van het water...


Die komt er als laatste op, dus ik kan er nog wat aan veranderen, maar zoiets moet het gaan worden.

Vrijdag gaan we aan de slag met de randen. Ik ben heel benieuwd wat andere cursisten van hun foto gemaakt hebben. Ik zal vragen of ik wat foto's mag maken. Dan kunnen jullie meegenieten.

Fijne dag vandaag, groeten, Elni Langeveld

1 opmerking:

  1. Mooi Elni!! Wat heb je hard gewerkt aan deze quilt. Ook helemaal iets anders dan je anders maakt. Bevalt je dit soort werk ook een beetje? Ik zie dat je quiltwerk ook heel mooi is, complimenten hoor!
    Groeten,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen